W Bosch Diesel Centrum Transbud Nowa Huta świadczymy kompleksową naprawę wtryskiwaczy Common Rail III stopnia w systemie Bosch Quality Scan. Oznacza to, że w pełny sposób sprawdzimy sprawność i wymienimy wszystkie wadliwe części w Twoim wtrysku oraz wprowadzimy jego dane do systemu Bosch, co pozwoli na łatwiejszą weryfikację wykonanej naprawy. Nasz autoryzowany zakład wyposażony jest w najnowocześniejszy sprzęt, dzięki któremu mamy pewność, że nasza naprawa wtryskiwaczy Common Rail świadczona jest z największą możliwą precyzją. Skontaktuj się z nami i przekonaj się jak możemy pomóc Twojej aparaturze wtryskowej.
Bosch Diesel Centrum Transbud Nowa Huta to założony w 1998 roku autoryzowany zakład specjalizujący się w naprawie aparatury wtryskowej silników wysokoprężnych. Regenerujemy wtryskiwacze, pompy wtryskowe, pompowtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia do ich fabrycznego stanu. Wyróżnia nas:
Usługi świadczone w naszym zakładzie przebiegają według ogólnego schematu, którego kroki znaleźć można poniżej. Wygląda on następująco:
Recepcja
Godziny otwarcia
Poniedziałek | 07:00–16:00 |
Wtorek | 07:00–16:00 |
Środa | 07:00–16:00 |
Czwartek | 07:00–16:00 |
Piątek | 07:00–16:00 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
System Common Rail zrewolucjonizował funkcjonowanie silników diesla. Znacząco poprawił kulturę pracy oraz ograniczył zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji. Składa się na niego pompa wysokiego ciśnienia, szyna, wtryskiwacze i sterujący nimi układ elektryczny.
Czym wyróżnia się Common Rail, a tym samym wtryskiwacze tego typu, to wyższe ciśnienie z jakim jest dostarczane paliwo do cylindrów. Dla pierwszej generacji wynosiło ono ok. 1350 barów, w drugiej wzrosło do 1600 barów, w trzeciej ponownie zwiększyło się, tym razem do 1800 barów, a w czwartej i, na chwilę obecną, najnowszej generacji sięga ono nawet więcej niż 2000 barów. Dla wtryskiwaczy oznacza to, że muszą one spełniać swoje działanie z jeszcze większą precyzją i mniejszym polem na jakiekolwiek odchylenia.
W systemie Common Rail wykorzystuje się 2 rodzaje wtrysków: elektromagnetyczne i piezoelektryczne. Pierwsze z nich stosowane są w generacji pierwszej i drugiej. Za ich otwarcie, a tym samym wtrysk oleju napędowego do komór spalania odpowiada zawór elektromagnetyczny. W przypadku tego typu wtryskiwaczy występują trzy wtryski paliwa na jeden suw pracy: wtrysk pilotażowy, wtrysk zasadniczy i dotrysk do spalin. System CR czeka tutaj na sygnał ze sterownika elektromagnetycznego o konieczności podania paliwa.
Wtryski piezoelektryczne wykorzystywane są w trzeciej i czwartej generacji. Wyróżnia je zastąpienie elektromagnesu kryształami wykazującymi właściwości piezoelektryczne. Pozwoliło to na podawanie 5 wtrysków na jeden cykl pracy, co dodatkowo zwiększyło efektywność spalania mieszanki.
Naprawa wtryskiwaczy Common Rail to sugerowane rozwiązanie w przypadku zauważenia ich awarii. Pozwala na przywrócenie tego podzespołu do fabrycznego stanu, jednocześnie oszczędzając pieniądze w porównaniu z droższym rozwiązaniem kupna nowych wtrysków. Proces ten w naszym zakładzie wygląda następująco:
Naprawa wtryskiwaczy Common Rail to opłacalne działanie w porównaniu do kupna nowych wtrysków. Pozwala na przywrócenie ich do fabrycznego stanu za mniejszą kwotę. Jak jednak rozpoznać, że nasze wtryskiwacze wymagają naprawy? Wyróżnić można kilka objawów, których rozpoznanie oznaczać będzie konieczność udania się do serwisu:
Na przestrzeni naszej działalności obsłużyliśmy tysiące elementów aparatury wtryskowej dla licznej grupy zadowolonych klientów. Poniżej znaleźć można kilka opinii jakie uzyskał profil Google Bosch Diesel Centrum Transbud Nowa Huta poprzez jakość wykonywanych przez nas usług.
Na podstawie: 59 opinii
Poświęć chwilę i podziel się swoimi przemyśleniami na temat naszego serwisu. Twoja opinia pomoże nam ulepszyć naszą działalność i zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę.
Dziękujemy za poświęcony czas!
Wybór rzetelnego zakładu naprawy wtryskiwaczy Common Rail to podstawa w zapewnieniu maksymalnej wydajności swojej aparatury wtryskowej. Bosch Diesel Centrum Transbud Nowa Huta to autoryzowany serwis Bosch, gdzie w kompleksowy sposób regenerujemy takie podzespoły jak wtryskiwacze, pompy wtryskowe, pompowtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia. Wykorzystując najnowocześniejsze urządzenia, gwarantujemy najwyższą jakość naszych usług, co potwierdza 24-miesięczna gwarancja. Zaufaj nam w naprawie wtryskiwaczy Common Rail swojego pojazdu i doświadcz współpracy z prawdziwymi profesjonalistami.
Naprawa wtryskiwaczy Common Rail obejmuje ich diagnozę, rozebranie na poszczególne elementy, wyczyszczenie ich, wymianę wadliwych części, ponowne testowanie sprawności i kalibrację, dzięki której usunięte zostaną różnice w ilości oleju napędowego dostarczanego do komór spalania.
Naprawa III stopnia to najbardziej kompleksowa metoda naprawy wtryskiwaczy dostępna na rynku, która pozwala nie tylko na wymianę końcówki wtryskiwacza i podzespołów cewki, ale także na wymianę podzespołów wykonawczych sterujących z ich pełną regulacją.
Naprawa wtryskiwaczy Common Rail to proces, który wykonujemy zwykle w przeciągu 2-3 dni. Jeśli posiadamy konkretny, już wcześniej zregenerowany, wtryskiwacz na stanie, to możemy go wysłać od razu. Informujemy o tym w kontakcie z klientem.
Bosch Quality Scan potwierdza jakość wykonywanej regeneracji wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Dzięki niemu, klient może sprawdzić czy naprawa jest potwierdzona przez Bosch i przeprowadzona zgodnie z wymogami jakości.
Do najczęstszych objawów problemów z wtryskiwaczami zaliczyć można m.in. utrudnienie lub brak możliwości uruchomienia silnika, falowanie obrotów, czarny dym wydobywający się z rury wydechowej, czy większe zużycie paliwa.
W celu zamówienia naprawy wtryskiwaczy Common Rail, wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 693 912 811 lub 12 681 82 54, mailowo pod adresem: bosch@tnh.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się poniżej.