Transbud Nowa Huta świadczy profesjonalne i bezpieczne pogłębianie opon ciężarowych. Nasze zoptymalizowane procesy pozwalają nam na szybką obsługę klienta i oferowanie najwyższej jakości usług. Zaufanie nam to zaufanie rzetelnej firmie, świadczącej usługi w zakresie serwisu ogumienia od 1954 roku. Odwiedź nasz warsztat i przekonaj się o najwyższej jakości pogłębiania bieżnika.
Serwis opon Transbud Nowa Huta to warsztat powstały w 1954 roku. Od tego czasu obsłużyliśmy tysiące kompletów ogumienia naszych zadowolonych klientów. Spośród innych zakładów wulkanizacyjnych wyróżnia nas:
Recepcja Serwisu
tel. 12 681 82 58
fax +48 12 68 18 161
kom. 609 519 767
Godziny Otwarcia
Poniedziałek | 07:00–18:00 |
Wtorek | 07:00–18:00 |
Środa | 07:00–18:00 |
Czwartek | 07:00–18:00 |
Piątek | 07:00–18:00 |
Sobota | 08:00–12:00 |
Niedziela | Zamknięte |
Sprzedaż Opon
Sprzedaż opon ciężarowych, osobowych i dostawczych grupy GOODYEAR czyli GOOD YEAR, DUNLOP, DĘBICA-SAVA, FULDA.
Sprzedaż Opon
Sprzedaż opon innych marek, jak CONTINENTAL, BLACKLION, BARUM, realizujemy zamówienia na opony firmy BRIDGESTONE, FIRESTONE i MICHELIN.
Opony Bieżnikowane
Współpracę z bieżnikowniami EUROGUM, GEYER HOSAJA i ATB TRUCK.
Opony Wielkogabarytowe
Realizację wszelkich zamówień na opony wielkogabarytowe.
Naprawy Opon
Wszelkiego rodzaju naprawy opon wszystkich typów stosując urządzenia i materiały naprawcze firmy TIP-TOP
Indywidualne Dopasowanie
Dopasowanie opon do rodzaju pojazdu, przewożonego ładunku, charakterystyki poruszania się pojazdu po określonego rodzaju drogach - ustalimy nośność opony oraz prawidłowe ciśnienie.
Naprawy Opon na Drodze
Naprawy i wymiany opon NA DRODZE w systemie SERVICELINE 24 w sieci TRUCK FORCE.
Obsługę Flot
obsługę flot firmowych w zakresie napraw, wymian, składowania i monitoringu ogumienia.
Przechowywanie Opon
Pogłębianie bieżnika opon to proces polegający na pogłębieniu zużytego bieżnika ogumienia, co pozwala przedłużyć jego żywotność i dać oponie drugie życie.
Istotnym jest, że do tego procesu w szczególności nadają się opony samochodów ciężarowych, które produkowane są z myślą, że będą one pogłębiane. Zaleca się, aby pogłębiania dokonywać w momencie, kiedy na oponie zostało jeszcze między 2, a 4 milimetry bieżnika.
Opony o pogłębionym bieżniku są bezpieczne w przypadku jeśli sam proces przebiega z zachowaniem wszystkich wymaganych standardów jakości. Pozwala on wówczas na przedłużenie żywotności ogumienia za cząstkę kosztów nowych opon. Warto jednak mieć na uwadzę, że ogumienie poddane temu procesowi nie jest fabryczne. Oznacza to, że było już do pewnego stopnia eksploatowane.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa opon o pogłębionym bieżniku, konieczne jest wybranie odpowiedniego warsztatu lub sklepu, gdzie mamy zaufanie, że proces ten został wykonany w sposób rzetelny i profesjonalny.
Jeśli szukasz pogłębiania opon ciężarowych na najwyższym poziomie, z zachowaniem wszystkich standardów jakości, to nie szukaj dalej. Transbud Nowa Huta oferuje profesjonalny serwis ogumienia z zachowaniem wszystkich standardów jakości, co zapewni Ci największe możliwe bezpieczeństwo. Zapewnij nowe życie swojemu ogumieniu dzięki pogłębianiu opon i ciesz się bezpieczną i komfortową jazdą.
Oznacza to, że z dna jej rowków usunięto parę milimetrów gumy, przywracając w ten sposób jej głębokość. Pozwala to na przedłużenie jej żywotności.
Nowa opona ma zwykle bieżnik na poziomie 8 – 9 mm. Taka grubość pozwala na przejechanie szacunkowo 60 000 kilometrów, jednak dokładna wartość zależeć będzie od stanu pojazdu (usterki mogą powodować szybsze zużywanie) oraz stylu jazdy.
Tak, jeśli pogłębianie bieżnika zostało wykonane w profesjonalny sposób, to opona poddana temu procesowi będzie bezpieczna. Istotny jest zatem dobór fachowego zakładu, gdzie dokonamy tej usługi.
W świetle przepisów w prawie drogowym, minimalna dozwolona głębokość rzeźby bieżnika opony samochodu ciężarowego (jak i każdego innego) to 1,6 mm.
Co prawda minimalna wartość to 1,6 mm, jednak producenci są zgodni, że jest to zbyt mało, aby zapewnić bezpieczną i komfortową jazdę. Szacują oni, że opony letnie należy naprawić lub wymienić przy 3 mm bieżnika, a zimowe przy 4 mm.