O nas - Transbud Nowa Huta S.A.

Logo Transbud TNH

Początki Transbud Nowa Huta S.A.

Początki firmy sięgają 1949 roku i dotyczą Bazy Transportowo-Sprzętowej Zarządu Transportu Drogowego PPBHiL w Bieńczycach - Nowej Hucie. Osobowość prawną przedsiębiorstwo uzyskało 1 grudnia 1954 roku jako Nowohuckie Przedsiębiorstwo Transportowe Budownictwa Przemysłowego. Główne zadanie przedsiębiorstwa w tym okresie to obsługa transportowa budowy huty im. Lenina (później im. T. Sendzimira, obecnie Mittal Steel) wraz z obsługą budowy nowej dzielnicy Krakowa Nowej Huty. Z dniem 30 czerwca 1973 roku następuje zmiana nazwy przedsiębiorstwa na Przedsiębiorstwo Transportowo - Sprzętowe Budownictwa "TRANSBUD - NOWA HUTA" i podporządkowanie go Zjednoczeniu PTSB "Transbud"

Zakres pracy przedsiębiorstwa Transbud Nowa Huta TNH.

Największymi rejonami pracy w kraju dla przedsiębiorstwa były:

  1. Huta im. Lenina (obecnie Mittal Steel)
  2.  
  3. Huta Katowice
  4.  
  5. Zbiornik retencyjny w Dobczycach
  6.  
  7. Stopień wodny "Kościuszko" w Krakowie
  8.  
  9. "Raba II"
 

Przedsiębiorstwo rozszerza systematycznie zakres swoich usług między innymi o przeładunki, spedycję i przewozy scentralizowane materiałów budowlanych wychodząc poza obszar ówczesnego województwa krakowskiego. Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, jaki nastąpił po 1973 roku, wymusił konieczność przekształcenia jego wewnętrznej struktury organizacyjnej z jednozakładowej na wielozakładową. Powstaje pięć oddziałów transportowo-sprzętowych w kraju: jeden w Krakowie Nowej Hucie oraz cztery oddziały z siedzibą w Dąbrowie Górniczej dla obsługi budowy huty Katowice, a także dwa oddziały eksportowe z siedzibą baz i placówek na terenie byłego ZSRR.

Największe budowy na terenie byłego ZSRR realizowane przy współudziale przedsiębiorstwa to:

Zakończenie pierwszego etapu budowy huty Katowice, jak i przemiany zachodzące po roku 1989 w gospodarce polskiej, spowodowały znaczne ograniczenie popytu na usługi transportowo-sprzętowe, a tym samym sukcesywną likwidację oddziałów.
Począwszy od 1990 roku przedsiębiorstwo powróciło do organizacji jednozakładowej, rozszerzając równocześnie swoje dotychczasowe usługi o działalność serwisową i handlową.

31 grudnia 1994 roku PTSB TRANSBUD NOWA HUTA zostaje przekształcone w spółkę akcyjną, a część akcji zostaje przekazana w zarząd IV NFI PROGRESS w ramach programu Narodowych Funduszy Inwestycyjnych (NFI).

W roku 2004 akcje Spółki od NFI i Skarbu państwa odkupują dwie prywatne polskie firmy: TMiS TEMPERI z Krakowa i MTDiS OLMA s.j. z Nowego Sącza.

Ekskluzywny serwis autoryzowany serwis man, samochodów ciężarowych dla klientów z najwyższej półki.
Serwis tachografów - ich legalizacja, kalibracja oraz naprawy.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Nasz warsztat obsługuje samochody osobowe, ciężarowe oraz autobusy. Bez względu na typ pojazdu, nasi wykwalifikowani mechanicy są w stanie przeprowadzić różnorodne naprawy i usługi serwisowe.

Tak, jeśli Twój pojazd znajduje się na gwarancji, możemy przeprowadzać naprawy objęte tą gwarancją. Ważne jest jednak, abyś skonsultował się z nami i upewnił się, że nasz warsztat jest uprawniony do wykonywania napraw gwarancyjnych dla Twojej marki samochodu.

Aby umówić się na wizytę w naszym warsztacie, wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz personel pomoże ustalić dogodny termin dla Ciebie i dostosować go do naszego grafiku.

Staramy się wykorzystywać wysokiej jakości oryginalne części zamiennikowe lub równoważne, które są odpowiednie do Twojego pojazdu. Jeśli preferujesz używanie konkretnych marek lub części, możesz o tym poinformować nasz zespół.

W przypadku awarii lub problemów technicznych, które uniemożliwiają samodzielne dojechanie do warsztatu, możemy zorganizować usługę holowania. Oferujemy takie usługi a także współpracujemy z profesjonalnymi firmami holowniczymi, które pomogą dostarczyć Twój pojazd do naszego warsztatu.

Tak, udzielamy gwarancji na wykonane usługi. Szczegółowe warunki gwarancji różnią się w zależności od rodzaju naprawy, ale zawsze staramy się zapewnić satysfakcję klienta i poprawność wykonanej usługi.