Serwis – Transbud Nowa Huta Spółka Akcyjna, e-mail: tnh@transbud.com.pl, tel. 12 681 81 00 posiadający autoryzację Bosch Diesel Center, Bosch Diesel Service używający również nazwy Bosch Diesel Centrum Transbud
Strona internetowa Serwisu – www.transbud.com.pl
Bosch – Robert Bosch Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 105, NIP 526-10-27-992, KRS 0000051814 (Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS)
Sieć Bosch Diesel lub Sieć – sieć autoryzowanych przez Bosch specjalistycznych serwisów naprawczych z autoryzacją Bosch Diesel Service lub Bosch Diesel Centrum.
Regulamin – Niniejszy regulamin świadczenia usług serwisowych w Sieci Bosch Diesel
Podzespół – przekazywany do naprawy, regeneracji lub ekspertyzy element układu/systemu paliwowego pojazdu lub maszyny, w szczególności wtryskiwacz lub ich zestaw, pompotryskiwacz lub ich zestaw, pompa paliwowa lub inne urządzenie techniczne.
Układ paliwowy lub Układ – zgłoszony do naprawy lub/i ekspertyzy/diagnozy/weryfikacji system zasilania paliwowego pojazdu/maszyny, stanowiący jego integralną cześć i przekazywany do naprawy lub ekspertyzy/diagnozy/weryfikacji wraz z pojazdem/maszyną lub układ/element wymontowany z pojazdu/maszyny, w szczególności silnik.
Urządzenie diagnostyczne – urządzenie serwisowe służące do testowania technicznego Podzespołów/Układów przekazanych do naprawy lub/i ekspertyzy, w szczególności stół probierczy.
Usługa serwisowa – Czynności techniczne o charakterze diagnostyczno-naprawczym lub/i konserwacyjnym, mające na celu naprawienie lub usprawnienie/ulepszenie działania przekazanego Podzespołu lub Układu paliwowego (przywrócenie prawidłowych parametrów pracy) z ewentualnym użyciem części zamiennych (oryginalnych lub ich zamienników), w szczególności za usługę serwisową rozumiane jest regeneracja lub/i czyszczenie Podzespołu.
Ekspertyza/Diagnoza/Weryfikacja – Czynności techniczne o charakterze sprawdzającym/testowym i/lub diagnostycznym mające na celu ustalenie zakresu i/lub powodu/przyczyny niesprawności Podzespołu lub Układu, możliwości przeprowadzenia Usługi serwisowej oraz oszacowania kosztów naprawy. Terminy ekspertyza, diagnoza, weryfikacja mogą być używane w Regulaminie oraz na stronie internetowej Serwisu zamiennie i zależą od typu Usługi serwisowej oraz przyjętej w branży lub w danym przypadku notacji lub zwyczaju.
Dodatkowe czynności serwisowe – czynności o charakterze technicznym, które były nieznane lub/i niemożliwe do ustalenia przed rozpoczęciem Usługi serwisowej na każdym jej etapie.
Całościowa usługa serwisowa – Ekspertyza/diagnoza/weryfikacja połączona z Usługą serwisową (w szczególności z naprawą) rozumiane jako całościowe przeprowadzenie obu procesów/czynności.
Klient – osoba fizyczna lub prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu Cywilnego (konsument) – korzystająca z Ekspertyzy lub/i Usługi serwisowej wykonywanej przez Serwis.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1 z późn. sprost.).
Ustawa – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
Zlecenie serwisowe – oświadczenie woli Klienta zawarcia umowy o świadczenie Usług Serwisowych według postanowień Regulaminu.
Karta zlecenia – formularz zawierający między innymi dane osobowe Klienta, dane Podzespołu lub Układu paliwowego, zakres/typ zlecanej usługi oraz zgody Klienta.
Całkowity koszt naprawy – sumaryczny koszt naprawy podawany Klientowi po wykonaniu Ekspertyzy, zawierający koszt ekspertyzy oraz koszt naprawy (robocizny oraz części zamiennych) bez kosztów przesyłki.
Komunikacja elektroniczna – komunikacja z Klientem przeprowadzona za pomocą ogólnie dostępnych środków komunikacji cyfrowej, takich jak: SMS/MMS, email, połączenie video, aplikacje mobilne, komunikatory sieci społecznościowych, komunikator przez profil Google oraz inne.
Kanały komunikacji internetowej – metody i systemy publikacji informacji w sieci Internet, w szczególności profile i kanały w sieciach społecznościowych, profile informacyjne w portalach branżowych i katalogach, strony sieci Bosch Diesel, oraz profil biznesowy Google.